Specjalista ds. Obsługi Klienta z Norweskim
Ogłoszenie numer: 9657400, z dnia 2025-04-05
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Norweskim
Miejsce pracy: Warszawa, Wola
Opis stanowiska
- Początkowe 4-6 miesięcy pracy z biura, potem możliwość pracy zdalnej w systemie hybrydowym.
- Stać się pierwszym punktem kontaktu dla zapytań związanych z podróżami.
- Doradzać w zakresie lotów, produktów, metod płatności i programów członkowskich.
- Pomagać w zakupie biletów lotniczych i obsłudze różnych form płatności.
- Udzielać wsparcia w trudnościach związanych z podróżami.
- Obsługa klienta poprzez rozmowy telefoniczne, czat i email.
Wymagania
- Biegła znajomość języka norweskiego (C1) i angielskiego (B2).
- Współpracująca, cierpliwa i otwarta osoba.
- Skoncentrowanie na precyzji oraz zdolność do jasnej i efektywnej komunikacji.
- Umiejętność słuchania i wysoka organizacja pracy.
Oferujemy
- Stabilna praca w międzynarodowej firmie.
- Równe szanse dla wszystkich bez względu na wiek czy płeć.
- Rozwijające środowisko pracy z możliwościami coachingów i mentoringu.
Zobacz podobne oferty
-
Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming...
-
Training starts on the 22nd of April Work 5 days a week on 8.5 hours shift (with 1 hour break). Schedule between Mon-Fri 7:00-19:00, Sat-Sun 9:00-18:00. Available to work from our office in Warsaw...
-
Training starts on the 22nd of April Work 5 days a week on 8.5 hours shift (with 1 hour break). Schedule between Mon-Fri 7:00-19:00, Sat-Sun 9:00-18:00. Available to work from our office in Warsaw...
