Specjalista ds. Obsługi Klienta
KGL od 30 lat działa w branży przetwórstwa tworzyw sztucznych. Jesteśmy dostawcą granulatów polimerów termoplastycznych oraz producentem opakowań z tworzyw sztucznych.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
- wynagrodzenie zasadnicze oraz premię kwartalną
- prywatną opiekę medyczną Medicover
- kartę Multisport
- ubezpieczenie grupowe PZU
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki upominkowe, pożyczki celowe itp.)
- obsługa klientów w celu zachowania właściwych relacji handlowych i maksymalizacji sprzedaży
- udział w ustalaniu planu produkcyjnego
- ścisła współpraca z dedykowanym Przedstawicielem Handlowym
- obsługa zamówień Klientów (m.in. negocjowanie i potwierdzanie terminów realizacji dostaw, doradztwo w zakresie doboru zamienników)
- rozliczanie współpracy z Klientami w ustalonej formie, nadzór nad płatnościami
- współpraca z Działami: Handlowym, Planowania Produkcji, Logistyki, Reklamacji
- badanie satysfakcji Klientów
- wykształcenie minimum średnie
- min. 4 lata doświadczenia zawodowego w sprzedaży lub obsłudze klienta
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
- wysoko rozwinięte zdolności umiejętności komunikacyjne
- umiejętność budowania relacji i pracy w zespole
- znajomość programu Excel, Word, Power Point
Zobacz podobne oferty
-
W związku z dynamicznym rozwojem naszego biura rachunkowego i regularnie powiększającą się bazą naszych klientów, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Opiekun klienta /...
-
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to...
-
As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch...