Specjalista ds. obsługi klientów kluczowych
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Ochrona środowiska/administracja, specjalizacja: Ochrona środowiska/administracja
Język: włoski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
Kontakt z klientem, znajomość systemu BDO, prawa odpadowego i ochrony środowiska. Wymagane doświadczenie w branży 15 letnie na podobnym stanowisku[Godziny pracy]: 8:00-16:00[Okres zatrudnienia]: 12 m-cy
Wola Ducka
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Zobacz podobne oferty
-
Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Bezpośrednia współpraca z kluczowymi klientami w kanałach convenience i e-commerce – codzienna obsługa,...
-
Benefit Systems S.A. działa na polskim rynku od 2001 roku, a od 2011 roku notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Karta MultiSport – najważniejszy produkt spółki...
-
Szukamy Senior Account Managera do naszego zespołu Key Account – Polish Market w warszawskim biurze. W Polsce zarządzamy domeną Pepper.pl, największą społecznościową platformą zakupową w...
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
