Specjalista ds. obsługi klientów kluczowych
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Ochrona środowiska/administracja, specjalizacja: Ochrona środowiska/administracja
Język: włoski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
Kontakt z klientem, znajomość systemu BDO, prawa odpadowego i ochrony środowiska. Wymagane doświadczenie w branży 15 letnie na podobnym stanowisku[Godziny pracy]: 8:00-16:00[Okres zatrudnienia]: 12 m-cy
Wola Ducka
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Zobacz podobne oferty
-
Na rozgrzewkę kilka pytań Szukamy osoby, która z pasją i zaangażowaniem wesprze naszych klientów biznesowych. Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, działasz skrupulatnie i czujesz się jak ryba w...
-
Telefoniczna obsługa klientów indywidualnych i biznesowych – udzielanie informacji, wsparcie techniczne i rozwiązywanie bieżących problemów. Współpraca z innymi działami firmy w zakresie...
-
Na rozgrzewkę kilka pytań Lubisz rozmawiać przez telefon i dobrze czujesz się w obsłudze klienta? Masz na koncie solidne doświadczenie w obsłudze klienta i chcesz dalej grać w tej lidze?...
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
