Specjalista ds. obsługi klientów kluczowych
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Ochrona środowiska/administracja, specjalizacja: Ochrona środowiska/administracja
Język: włoski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
Kontakt z klientem, znajomość systemu BDO, prawa odpadowego i ochrony środowiska. Wymagane doświadczenie w branży 15 letnie na podobnym stanowisku[Godziny pracy]: 8:00-16:00[Okres zatrudnienia]: 12 m-cy
Wola Ducka
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Zobacz podobne oferty
-
Na rozgrzewkę kilka pytań Możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze klienta biznesowego i sprawia Ci to przyjemność? Potrafisz połączyć empatię z działaniem i tworzyć relacje z...
-
Witaj w świecie MultiMożliwości! Benefit Systems, tutaj słowo „możliwości” odmieniamy przez wszystkie przypadki i serwujemy w multi dawkach. Działamy na polskim rynku od 2000 roku....
-
Zakres Obowiązków Pomoc Key Account Managerom w codziennych kontaktach z kluczowymi klientami i koordynacji działań promocyjnych/rozliczeń. Zarządzanie procesami administracyjnymi (umowy,...
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
