Specjalista ds. Ofert i Kosztorysów Budowlanych
GRUPA KDM to jedna z wiodących firm zajmująca się w generalnym wykonawstwem. Kompleksowo realizuje inwestycje: od projektu, przez prace ogólnobudowlane, instalacyjne, aranżacyjne fit-out, po serwis. Firma zdobywała doświadczenie podejmując, z sukcesem prowadząc i finalizując zadania inwestycyjne o wysokim stopniu trudności, takie jak laboratoria, budynki służby zdrowia, obiekty farmaceutyczne, produkcyjne, oświatowe, technologiczne, biurowe, mieszkaniowe, galerie handlowe, hotele. Mocną stroną spółki jest kompleksowość świadczonych usług i optymalizacja proponowanych klientom rozwiązań – misją GRUPY KDM jest bowiem zapewnienie przewidywalności w procesie budowlanym.
- Szczegółowa analiza dokumentacji technicznej,
- Wykonanie przedmiarów budowlanych na podstawie projektów,
- Kompleksowe przygotowanie ofert dla Inwestorów,
- Analiza możliwości zastosowania rozwiązań optymalizacyjnych na etapie sporządzania oferty
- Negocjowanie warunków współpracy z podwykonawcami i dostawcami
- Pozyskiwanie i weryfikacja ofert od dostawców i podwykonawców
- Śledzenie zmian cen materiałów oraz usług
- Dbałość o jakość i terminowość przesyłanych ofert do Klientów
- Wykształcenie wyższe budowlane,
- Umiejętność czytania i analizowania dokumentacji technicznej,
- Zdolności analityczne i dokładność w pracy z danymi,
- Znajomość oprogramowania AutoCAD, MS Office
- Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej
- Prawo jazdy kat. B
- Pracę przy realizację prestiżowych i unikalnych projektów budowlanych
- Pozytywne relacje pomiędzy pracownikami - to fundament naszej działalności
- Możliwość nieustannego rozwoju zawodowego
- Niezbędne narzędzia pracy
- Tryb pracy: stacjonarny / poniedziałek - piątek / godz. 8-16
- Możliwość korzystania z pakietu Medycznego, Ubezpieczenia Grupowego oraz karty Benefit dla siebie i rodziny.
Zobacz podobne oferty
-
Obowiązki: Ofertowanie prac budowlanych oraz analiza otrzymanych propozycji. Poszukiwanie podwykonawców i ocena ich potencjału. Prowadzenie negocjacji handlowych i ustalanie warunków umów....
-
Opis stanowiska: Analiza dokumentów kontraktowych pod kątem ewentualnych ryzyk i okoliczności umożliwiających zgłaszanie powiadomień o roszczeniach Przygotowywanie oraz prowadzenie...
-
Jeżeli chcesz być odpowiedzialna/y za…. Obsługę dokumentów rozliczeniowych budowy Przygotowywanie i weryfikację dokumentów rozliczeniowych: faktury, umowy, protokoły, dokumenty finansowe...
