Specjalista ds. Relacji z Klientem Korporacyjnym
Ogłoszenie numer: 9645979, z dnia 2025-04-03
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Relacji z Klientem Korporacyjnym
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Doradztwo i sprzedaż kompleksowych rozwiązań w obszarach: telekomunikacja, ICT, IoT i cybersecurity.
- Zarządzanie własnym portfelem klientów korporacyjnych i sektora publicznego, monitorowanie oraz reagowanie na ich potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji.
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.
- Stałe podnoszenie kompetencji biznesowych i produktowych.
Wymagania
- Potencjał do pełnienia roli doradcy w cyfrowej transformacji.
- Doświadczenie w sprzedaży B2B.
- Zaangażowanie i chęć nieustannego rozwijania wiedzy.
- Umiejętności organizacyjne, dynamiczne działanie oraz samodzielność.
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system prowizyjny.
- Program wdrożeniowy oraz wsparcie mentora.
- Stabilność i wsparcie w ramach renomowanej marki.
- Szeroki zakres szkoleń podnoszących wiedzę produktową.
- Elastyczne formy zatrudnienia (umowa B2B, własna działalność).
Zobacz podobne oferty
-
Zadania: Realizacja przydzielonych planów sprzedażowych Samodzielne prowadzenie spotkań oraz negocjacji handlowych Pozyskiwanie nowych klientów Sporządzanie raportów sprzedaży Raportowanie do...
-
Twoje zadania: Sprzedaż, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla klientów biznesowych Edukowanie klientów o dostępnych dla nich rozwiązaniach, które umożliwią...
-
BYD Warszawa Centrum Raportowanie do: Przedstawiciela Krajowego Główne obowiązki: Rozwój klientów B2B (firmy taksówkowe, przedsiębiorstwa leasingowe, duże korporacje) w celu hurtowego zakupu...
