Specjalista ds. Rozliczeń Lokali
Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa Ruda
powstała w 1990 r. Administruje 18 budynkami mieszkalnymi (3 218 lokali mieszkalnych) i 3 budynkami handlowo-usługowymi (84 lokale użytkowe). Obejmuje teren znajdujący się w obrębie ulic: Gwiaździstej i Klaudyny.
W chwili obecnej prowadzi rekrutację w ramach zastępstwa na stanowisko:
- Obsługa systemów rozliczeniowych obejmująca naliczanie miesięcznych opłat, aktualizację danych oraz analizę zapisów na kontach
- Udostępnianie mieszkańcom informacji w systemach online oraz dbanie o aktualność danych publikowanych w panelach użytkownika
- Prowadzenie działań związanych z monitorowaniem zadłużeń, przygotowywanie zestawień oraz informowanie mieszkańców o zaległościach
- Prowadzenie korespondencji dotyczącej należności oraz sporządzanie zaświadczeń dla instytucji zewnętrznych
- Stała współpraca z prawnikami w sprawach kierowanych na drogę postępowania sądowego i egzekucyjnego
- Tworzenie raportów miesięcznych oraz danych zbiorczych dotyczących sald, obrotów i zaległości
- Udział w wybranych spotkaniach organów wewnętrznych
- Księgowanie faktur kosztowych
- Wykształcenie średnie kierunkowe
- Minimum trzyletnie doświadczenie w pracy rozliczeniowej lub administracyjnej; praca w strukturach związanych z gospodarką mieszkaniową będzie atutem
- Bardzo dobra znajomość pakietu Office
- Znajomość systemu API-Link mile widziana
- Umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia
- Dofinansowanie do zajęć sportowych
- Współfinansowaną prywatną opiekę medyczną
- Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych zasadach
- Świadczenia z funduszu socjalnego
- Możliwość udziału w kursach i szkoleniach
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."
Zobacz podobne oferty
-
Twój zakres obowiązków: Weryfikacja poprawności opisanych faktur w systemie SALDEO w tym poprawności kont kosztowych, potrąceń, terminów płatności, zgodności z umową itp. Prowadzenie...
-
Warunki pracy Warunki pracy: Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, Zagrożenie korupcją, Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner), Permanentna obsługa...
-
Zakres obowiązków: kontrola i rozliczanie kontraktów z NFZ przygotowywanie analiz oraz raportów statystyczno-finansowych weryfikacja kompletności dokumentacji medycznej współpraca z liderami...
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
