Specjalista ds. Serwisu
W CEVA wierzymy, że logistyka to biznes, który tworzą ludzie, dlatego budujemy środowisko zaufania i współpracy zespołowej - zachęcamy do inicjatyw i umożliwiamy naszym talentom rozwój ich kariery. Dzięki naszym 78 000 pracowników, którzy zlokalizowani są w ponad 160 krajach, oferujemy naszym Klientom dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji oraz zarządzania transportem. Jako firma rozwijamy się w szybkim tempie - czy odważysz się rozwijać razem z nami?
Specjalista ds. Serwisu
Miejsce pracy: Ołtarzew
TWOJA ROLA
Diagnozowanie usterek i przeprowadzania napraw sprzętu elektronicznego- naprawa urządzeń Klienckich dla firmy Orange Polska.
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY
- Diagnozowanie usterek i naprawa urządzeń elektronicznych typu: dekoder telewizyjny
- Lutowanie oraz przeprowadzanie pomiarów elektronicznych
- Praca z oscyloskopem i interpretacja wyników pomiarów
- Montaż układów scalonych
- Tworzenie instrukcji na podstawie pomiarów i diagnostyki
- Przestrzeganie przepisów BHP
Dodatkowe atuty:
- Znajomość języka angielskiego w zakresie technicznym
- Certyfikaty związane z elektroniką
OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATÓW
- Wykształcenie techniczne w tym średnie (preferowane kierunki: elektronika, telekomunikacja, informatyka).
- Uprawnienia SEP do 1kV (G1) E(eksploatacja)
- Doświadczenie min. 1-2 lata w naprawach urządzeń elektronicznych
- Podstawowa znajomość systemów operacyjnych i oprogramowania do konfiguracji urządzeń
- Zdolność do pracy pod presją czasu oraz dbałość o jakość wykonywanej pracy
- Umiejętność pracy w zespole oraz dobre umiejętności komunikacyjne
OFERUJEMY
- Stabilne zatrudnienie w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie
- Umowę o pracę
- Praca w systemie I zmianowym
- Atrakcyjne wynagrodzenie - coroczna waloryzacja
- Realną możliwość rozwoju
- Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych
- Przyjazną atmosferę pracy
Jako organizacja globalna oraz część grupy CMA CGM, różnorodność ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu; tylko odzwierciedlając kulturę, języki i lokalną wiedzę o naszych klientach, możemy odnieść sukces. Zatrudniając ludzi z różnym doświadczeniem i umiejętnościami, poszerzamy wiedzę oraz zwiększamy naszą kreatywność i innowacyjność.
Uwaga: Procesy rekrutacyjne w CEVA Logistics obejmują komunikację z kandydatami za pośrednictwem oficjalnych mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn lub za pośrednictwem adresu e-mail firmy o następującym schemacie: imię.nazwisko@cevalogistics.com. Zalecamy, nie odpowiadać na propozycje biznesowe i/lub oferty pracy pochodzące od niezaufanych nadawców.
Zobacz podobne oferty
Dodano: 2025-05-02
Alnor Systemy Wentylacji Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Wola Mrokowska
-
Główne zadania: wsparcie Działu Serwisu w kontaktach z klientami (telefonicznie i mailowo), obsługa zgłoszeń, diagnozowanie zgłaszanych problemów, monitorowanie postępu realizacji zgłoszeń...
Dodano: 2025-04-27
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Wola Mrokowska
-
Kontakt z klientami w sprawach serwisowych (telefoniczny i mailowy) Obsługa i monitorowanie zgłoszeń serwisowych Diagnozowanie usterek oraz przekazywanie informacji klientowi Współpraca z...
Dodano: 2025-04-20
Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Wykonywanie doraźnych napraw u klienta:- drobne naprawy elektryki;- drobne naprawy hydrauliczne i sanitarne;- naprawy stolarki;- naprawy "złota rączka"; Wymagania konieczne: Zawód: Konserwator...
© 2020
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
