Specjalista ds. Social Media i PR
GRUPA KDM to jedna z wiodących firm zajmująca się w generalnym wykonawstwem. Kompleksowo realizuje inwestycje: od projektu, przez prace ogólnobudowlane, instalacyjne, aranżacyjne fit-out, po serwis. Firma zdobywała doświadczenie podejmując, z sukcesem prowadząc i finalizując zadania inwestycyjne o wysokim stopniu trudności, takie jak laboratoria, budynki służby zdrowia, obiekty farmaceutyczne, produkcyjne, oświatowe, technologiczne, biurowe, mieszkaniowe, galerie handlowe, hotele. Mocną stroną spółki jest kompleksowość świadczonych usług i optymalizacja proponowanych klientom rozwiązań – misją GRUPY KDM jest bowiem zapewnienie przewidywalności w procesie budowlanym.
- Kompleksowe i strategiczne prowadzenie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej GRUPA KDM
- Zarządzanie profilami społecznościowymi (LinkedIn, Facebook) – planowanie, tworzenie, publikacja oraz moderacja treści (w tym posty sponsorowane)
- Tworzeni i redakcja treści marketingowych – posty, artykuły eksperckie, aktualności na stronę internetową, komunikaty prasowe
- Koordynacja działań media relations – współpraca z redakcjami branżowymi i lokalnymi, przygotowanie i wysyłka komunikatów prasowych
- Inicjowanie i prowadzenie działań CSR
- Organizacja obecności GRUPA KDM na wydarzeniach branżowych i targach pracy
- Znajomość rynku i konkurencji
- Bieżąca aktualizacja i zarządzanie profilami firmy w Google Moja Firma i GoWork
- Koordynacja zamówień materiałów marketingowych i firmowych – współpraca z drukarniami, grafikami, producentami gadżetów
- Umiejętności językowe i redakcyjne – swoboda tworzenia treści o różnym charakterze (informacyjnym, promocyjnym, wizerunkowym)
- Znajomość trendów i narzędzi w komunikacji marketingowej (w tym AI), social mediach i PR
- Umiejętność strategicznego myślenia i dopasowania przekazu oraz kanałów komunikacyjnych do grupy docelowej
- Wiedza z zakresu reklamy, marketingu, PR, mediów społecznościowych
- Samodzielność, komunikatywność, kreatywność i dobra organizacja pracy
- Podstawowa znajomość programów graficznych typu: Canva, Adobe Photoshop lub inne
- Dobra znajomość języka angielskiego - poziom min. B2
- Prawo jazdy kat. B
- Udział w realizacji prestiżowych i unikalnych projektów budowlanych
- Otwartość na inicjatywę – cenimy kreatywność i nowe pomysły
- Możliwość realizacji autorskich koncepcji i rozwiązań
- Pozytywne relacje w zespole – to fundament naszej kultury organizacyjnej
- Stały rozwój zawodowy – szkolenia, warsztaty i wsparcie mentorskie
- Stabilną formę zatrudnienia – umowa o pracę
Zobacz podobne oferty
-
Tworzenie angażujących treści (copywriting, grafika, wideo) na LinkedIn, Instagram, Facebook i TikTok Nagrywanie, montaż i publikacja Reels, Stories oraz materiałów wideo, w tym podczas...
-
Zakres obowiązków: Tworzenie treści (copy + grafika/wideo) do postów na LinkedIn, Instagram, Facebook i TikTok. Nagrywanie, montaż i publikacja rolek (Reels), Stories oraz materiałów wideo....
-
Opis Śledzenie i adaptacja trendów w mediach społecznościowych. Tworzenie różnorodnych treści: video, tekstowych, graficznych na platformy takie jak Instagram, Facebook, TikTok. Moderacja i...
