Specjalista ds. wdrażania projektów
PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia nbiznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Realizacja zadań określonych dla Sekcji Wdrażania II, w szczególności:
- Weryfikacja i przygotowywanie zmian w zawartych umowach z beneficjentami,
- Monitoring wyznaczonych umów zawartych z beneficjentami, w tym m.in.:
- weryfikacja dokumentów dostarczanych przez beneficjentów,
- kontrola merytoryczna sprawozdań beneficjentów oraz wniosków o płatność,
- weryfikacja wniosków o płatność, przygotowywanie rekomendacji płatności,
- prowadzenie ewidencji zobowiązań / płatności oraz uzupełnianie / weryfikacja baz danych i systemów informatycznych,
- Udział w kontroli projektów,
- Udział w monitorowaniu wartości środków zakontraktowanych i wydatkowanych w ramach projektów oraz postępu rzeczowego i efektów projektów,
- Udział w przygotowywaniu danych i dokumentów na potrzeby sprawozdawczości, monitorowania i ewaluacji projektów.
- wykształcenie wyższe (minimum licencjat)
- 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie wykonywania pracy biurowej (2 lata w przypadku specjalisty, 3 lata w przypadku starszego specjalisty, 5 lat w przypadku głównego specjalisty)
- znajomość systemów teleinformatycznych do elektronicznego zarządzania dokumentacją
- podstawowa znajomość zasad rachunkowości
- podstawowa znajomość prawa cywilnego (w zakresie umów cywilno-prawnych)
- podstawowa znajomość przepisów prawa regulujących wydatkowanie środków publicznych
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. A2 lub równoważnym
- dobra obsługa aplikacji komputerowych (pakiet MS Office), w tym MS Excel na poziomie średniozaawansowanym
- wykształcenie wyższe magisterskie w dziedzinie: ekonomii, prawa lub pokrewnych, lub studia podyplomowe z ww. dziedzin
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej
- 2 lata doświadczenia w pracy związanej z przygotowywaniem lub wdrażaniem programów / projektów (2 lata w przypadku specjalisty, 3 lata w przypadku starszego specjalisty, 5 lat w przypadku głównego specjalisty)
- doświadczenie w zakresie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego po stronie zamawiającego
- znajomość systemu wdrażania funduszy strukturalnych
- znajomość zasad pomocy publicznej
- znajomość ustawy o finansach publicznych
- wiedza w zakresie sposobów i warunków świadczenia usług proinnowacyjnych, w tym znajomość środowiska instytucji otoczenia biznesu
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 lub równoważnym
- praktyczna znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych (PZP)
- znajomość aplikacji MS Excel na poziomie zaawansowanym
- czynne prawo jazdy kat. B
- umowę o pracę,
- premię regulaminową,
- prywatną opiekę medyczną,
- grupowe ubezpieczenie na życie,
- szkolenia,
- atrakcyjną lokalizację,
- wydarzenia integracyjne,
- programy socjalne,
- platformę wellbeingową.
Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.
Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych.
Zobacz podobne oferty
-
GŁÓWNE ZADANIA udział w planowaniu, realizacji i monitorowaniu projektów, w tym w szczególności w zakresie finansowym i księgowym; opracowywanie i aktualizacja dokumentacji projektowej, w tym...
-
Główne zadania dla Głównego Specjalisty lub Eksperta: opracowywanie i wdrażanie nowych rozwiązań, w tym rozwiązań usprawniających procesy kontraktacji i rozliczeń, a w przypadku Eksperta...
-
Do zadań na ww. stanowisku należeć będzie między innymi: Monitorowanie dostępności funduszy zewnętrznych, w tym pozyskiwanie informacji o nowych naborach wniosków, ogłoszeń o konkursach,...
