Specjalista ds. wsparcia Obsługi Klienta
Dołącz do #Unikalnych, jako:
Specjalista ds. wsparcia Obsługi Klienta
Lokalizacja Radom
O nas
Unidevelopment SA jest deweloperem działającym od ponad 15 lat. Posiada ugruntowaną pozycję na rynku budownictwa mieszkaniowego w Warszawie, Poznaniu i Radomiu. W 2022 roku spółka rozpoczęła działalność w Gdańsku. Jest członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich oraz Polskiego Stowarzyszenia Budownictwa Ekologicznego - Polish Green Building Council (PLGBC). Należy do notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie Grupy UNIBEP SA.
Twój zakres obowiązków
- Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej,
- Reprezentacja spółki przy zawieraniu umów z klientami w kancelarii notarialnej (UD, UPW),
- Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta,
- Prowadzenie rejestru zgłoszeń, protokołów, korespondencji dotyczącej obsługi gwarancyjnej, obsługa systemu Microsoft Dynamics CRM i Portalu Klienta,
- Sporządzanie raportów i zestawień,
- Udział w procesie przygotowania nieruchomości do odbiorów i zasiedlenia,
- Udział w procesie odbiorów lokatorskich,
- Okazjonalny udział w obsłudze eventów/dni otwartych,
- Współpraca z zarządcami i administratorami nieruchomości,
- Dbanie o prawidłowy przepływ informacji miedzy działami w zakresie obsługi klienta,
- Współpraca z kontrahentami zewnętrznymi w zakresie praca naprawczych, wykończenia pod klucz, utrzymania nieruchomości,
- Współpraca z innymi działami w strukturze grupy Unibep.
Nasze wymagania
- Znajomość narzędzi z pakietu MS Office: Excel, Word, Outlook,
- Umiejętność planowania dnia pracy,
- Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu,
- Zaangażowanie, dokładność i systematyczność,
- Umiejętności analityczne i organizacyjne,
- Umiejętność nawiązywania relacji z klientami oraz z innymi współpracownikami,
- Umiejętność redagowania tekstów,
- Mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta firmy deweloperskiej.
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Zapewniamy niezbędne narzędzia do pracy,
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych.
Proces rekrutacji
Zgłoszenie do procesu rekrutacji Kliknij przycisk "Aplikuj" poniżej, a my przekierujemy Cię do formularza aplikacyjnego - jego uzupełnienie nie zajmie Ci więcej niż 5 min. Potwierdzenie otrzymania przez nas Twojego CV dostaniesz na maila.
Analiza Twojej aplikacjiProces analizy wszystkich kandydatów trwa 1-2 tygodnie (w zależności od liczby kandydatów). To moment, w którym decydujemy, kogo zaprosić do etapu spotkań – wcześniej potwierdzamy dyspozycyjność kandydata telefonicznie.
Spotkanie bezpośrednie lub rozmowa onlineW procesie rekrutacji szanujemy Twój i swój czas, dlatego na rozmowie będzie obecny zarówno rekruter, jak i Twój przyszły, bezpośredni przełożony. Spotkanie potrwa ok. godziny.
Oferta pracy / informacja zwrotnaPo udanym spotkaniu skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby przedstawić konkretną propozycję i ustalić wszystkie formalne szczegóły.
Zobacz podobne oferty
Dodano: dzisiaj
T-Mobile Polska S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Zadania, które na Ciebie czekają: praca na systemach obsługowych, obsługa Klienta w obszarze obsługi zleceń dystrybucyjnych, zamawianych urządzeń, monitorowanie przepływu przesyłek,...
Dodano: dzisiaj
Dermotechnika Sp.j.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Łabiszyńska
-
Twoja rola: Prowadzenie kontaktu z klientami B2B za pośrednictwem telefonu i maila. Aktywna sprzedaż produktów oraz poszukiwanie nowych możliwości sprzedażowych. Obsługa zapytań, zamówień i...
Dodano: 2025-09-11
Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Lokalizacja: mazowieckie / Nowe Opole
-
Telefoniczna i maliowa obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, udzielanie informacji na temat oferowanych produktów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania...
© 2020
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
