Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników Online (j. duński)
Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników Online (j. duński)
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Odbieranie zgłoszeń od klientów w języku duńskim za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji
- Wsparcie techniczne dla użytkowników platform streamingowych
- Wyjaśnianie kwestii związanych z umowami i rozliczeniami
- Pomoc dla klientów B2C i B2B w ramach pierwszej linii kontaktu
Wymagania:
- Znajomość języka duńskiego na poziomie zaawansowanym
- Umiejętność swobodnej komunikacji po angielsku
- Zorientowanie na jakość obsługi i szybkie reagowanie na potrzeby klienta
- Poczucie humoru i naturalna łatwość nawiązywania kontaktów
Oferujemy:
- Finansowany przejazd i zakwaterowanie w pierwszym miesiącu zatrudnienia
- Kartę benefitową MyBenefit z możliwością wyboru świadczeń
- Ubezpieczenie, prywatną opiekę medyczną oraz dostęp do wydarzeń integracyjnych
- Wsparcie lidera i przyjazną atmosferę od pierwszego dnia pracy
- Nowoczesne miejsce pracy w sercu Warszawy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Dodano: wczoraj
Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc,...
Dodano: 2025-11-23
Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie...
Dodano: 2025-11-23
Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa...
© 2020
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
