Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Praca zdalna z terenu Polski
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych;
- Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów;
- Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
- Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1) i znasz j. angielski na podstawowym poziomie (A2);
- Wykazujesz się kulturą osobistą;
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic, potrafisz dobrze obsługiwać komputer;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną, aby się rozwijać;
- Masz dostęp do internetu kablowego w domu (WiFi nie jest dozwolone).
Dołącz do nas a zyskasz:
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako Specjaliści ds. Obsługi Klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Pracę z dowolnego miejsca w Polsce;
- Zdobędziesz doświadczenie pracując na międzynarodowym projekcie finansowym;
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze warto wiedzieć?
- Wczasy pod gruszą, dofinansowanie do zakupu okularów, to dla nas standard.
- Jeśli jesteś rodzicem, Twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego Mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych, ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
- Zapewniamy sprzęt do pracy.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.
Zobacz podobne oferty
-
Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine...
-
Obsługa zapytań dotyczących rezerwacji noclegów, punktów lojalnościowych, płatności i zwrotów Rejestrowanie i śledzenie interakcji z klientami w systemach informatycznych Obsługa klientów...
-
Zakres obowiązków: telefoniczny i mailowy kontakt z klientami niemieckojęzycznymi udział w procesie rozpatrywania reklamacji zgłoszonych przez klientów obsługa procesu wypowiedzeń umów...
