Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z Językiem Chorwackim
Ogłoszenie numer: 10516793, z dnia 2025-12-10
Klient portalu Praca.pl
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z Językiem Chorwackim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Świadczenie najwyższego poziomu obsługi klienta za pośrednictwem czatu, poczty elektronicznej oraz połączeń telefonicznych.
- Udzielanie wsparcia pacjentom korzystającym ze specjalistycznego sprzętu medycznego.
- Odbieranie połączeń przychodzących oraz realizowanie celów wyznaczonych przez kierownictwo i klienta.
- Przestrzeganie wewnętrznych procedur i polityki firmy, z jednoczesnym zapewnieniem wysokiej jakości pracy.
Wymagania
- Wymagana jest biegła znajomość języka chorwackiego na poziomie C2 (ojczystym) oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2).
- Niezbędna jest znajomość pakietu MS Office i rozwinięte umiejętności w zakresie obsługi komputera.
- Oczekujemy zmotywowania, entuzjazmu oraz proaktywnego podejścia do wykonywanych obowiązków.
- Doświadczenie w projektach medycznych lub zainteresowanie tematyką związaną z cukrzycą będzie mile widziane.
- Zdolność do planowania, samodzielność, dbałość o detale oraz umiejętność rozwiązywania problemów będą dodatkowymi atutami kandydata.
Oferujemy
- Możliwość pracy w pełni zdalnej na terenie Polski, przy jednoczesnym zapewnieniu niezbędnego sprzętu.
- Stabilne warunki finansowe, na które składa się wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy (bonusy).
- Zapewniamy prywatną opiekę medyczną w placówkach Medicover oraz dofinansowanie do karty sportowej Multisport.
- Wspieramy rozwój zawodowy poprzez szkolenia i współpracę międzynarodową.
- Oferujemy benefity pozapłacowe takie jak: dofinansowanie do okularów i wypoczynku, program poleceń pracowniczych i vouchery okolicznościowe (np. na święta).
Zobacz podobne oferty
-
Be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and...
-
Odbieranie połączeń przychodzących, maili i czatów od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych,...
-
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie...
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
