Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Odbieranie połączeń przychodzących, maili i czatów od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników
- Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach
- Wspieranie klientów w zakupie biletów - od wyboru miejsca po wybór formy płatności
- Dokładne wprowadzanie danych do systemu - tak, by każda podróż przebiegła bez zakłóceń
Wymagania:
- Znajomość języka niemieckiego C1,
- Znajomość języka angielskiego B2,
- Otwartość w relacjach z klientami,
- Umiejętność swobodnej komunikacji przez telefon.
Oferujemy:
- Praca w systemie zmianowym - poniedziałek - piątek - (9:00 - 17:30),
- Praca w komfortowym biurze w Warszawie,
- Możliwość pracy hybrydowej (50/50) po 6-9 miesiącach,
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie),
- Realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Dodano: 2025-12-04
Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Prowadzenie rozmów oraz udzielanie odpowiedzi klientom poprzez telefon, e-mail, czat i social media Wyjaśnianie kwestii użytkowych dotyczących produktów i analizowanie prostych problemów...
-
Be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and...
-
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any...
© 2020
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
