Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem serbskim
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem serbskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media
- Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych
- Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi
- Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów i utrzymywanie wysokich standardów obsługi
- Wspieranie celów zespołu i przyczynianie się do pozytywnej atmosfery w miejscu pracy
Wymagania:
- Znajomość języka serbskiego- poziom C1
- Znajomość języka angielskiego - poziom B1
- Podstawowa obsługa komputera (środowisko Windows)
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Komunikatywność
- Umiejętność szybkiego uczenia się i zapamiętywania informacji technicznych
Mile widziane:
- znajomość języka polskiego - poziom B1
Oferujemy:
- 2 tygodnie kompleksowego szkolenia w biurze
- Hybrydowy model pracy: Pierwsze miesiące w biurze, następnie praca hybrydowa (70% w biurze, 30% zdalnie)
- Prywatna opieka LuxMed
- MyBenefit z budżetem miesięcznym
- Ubezpieczenie na życie
- MultiSport
- Owoce w środy
- Dni Pizzy
- Możliwości rozwoju poprzez coaching i sesje rozwoju umiejętności
- Wspierające środowisko zespołowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Dodano: wczoraj
Confilogi Group sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Twój zakres obowiązków: Prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych i produktowych w oparciu o nasze know-how Wsparcie nowych agentów w pierwszych tygodniach pracy Coaching i training on the job,...
-
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any...
Dodano: 2025-11-09
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Codzienny kontakt z klientami w języku rosyjskim i polskim (mailowo oraz telefonicznie) Pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych dotyczących sprzętu medycznego dla osób z cukrzycą Wsparcie...
© 2020
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
