Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media
- Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych
- Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi
- Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów i utrzymywanie wysokich standardów obsługi
- Wspieranie celów zespołu i przyczynianie się do pozytywnej atmosfery w miejscu pracy
Wymagania:
- Znajomość języka polskiego - poziom C1
- Znajomość języka angielskiego - poziom B1
- Podstawowa obsługa komputera (środowisko Windows)
- Umiejętność rozwiązywania problemów i komunikatywność
- Umiejętność szybkiego uczenia się i zapamiętywania informacji technicznych
Oferujemy:
- 2 tygodnie kompleksowego szkolenia w biurze
- Hybrydowy model pracy: Pierwsze miesiące w biurze, następnie praca hybrydowa (70% w biurze, 30% zdalnie)
- Prywatna opieka LuxMed
- MyBenefit z budżetem miesięcznym
- Ubezpieczenie na życie
- MultiSport
- Owoce w środy
- Dni Pizzy
- Możliwości rozwoju poprzez coaching i sesje rozwoju umiejętności
- Wspierające środowisko zespołowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Dodano: wczoraj
Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc,...
Dodano: 2025-11-19
Benefit Systems S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Plac Europejski 2
-
Na rozgrzewkę kilka pytań Znasz zasady profesjonalnej obsługi Klienta – niezależnie od tego, czy kontaktujesz się telefonicznie, mailowo czy na czacie? Potrafisz sprawnie poruszać się po...
Dodano: 2025-11-18
Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Praca w 100% zdalna w Polsce Do Twoich codziennych zadań będą należały: Obsługa klienta w języku rosyjskim i polskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie przy...
© 2020
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
