Specjalista / Specjalistka ds. Social Media i influencer marketingu
Ogłoszenie numer: 9967336, z dnia 2025-06-26
Norma to firma zajmująca się sprzedażą i wynajmem maszyn budowlanych.
Do naszego zespołu poszukujemy Specjalista / Specjalistka ds. Social Media i influencer marketingu który kreatywnie podejmuje wyzwania związane z budowaniem marki online. Jeśli jesteś osobą kreatywną, lubiącą interakcję z ludźmi i chcesz rozwijać się w obszarze social media, to praca dla Ciebie.
Specjalista / Specjalistka ds. Social Media i influencer marketingu
Miejsce pracy: Teresin
Opis stanowiska
- Tworzenie i publikowanie treści na firmowych profilach w mediach społecznościowych (Instagram, tik-tok, Facebook, YouTube)
- Tworzenie relacji (stories) oraz aktywne uczestniczenie w nagraniach i akcjach marketingowych
- Odpowiadanie na wiadomości na SM oraz e-maile klientów dot.zamówień
- Organizacja wydarzeń, akcji promocyjnych
- Udział w sesjach zdjęciowych
Wymagania
- Doświadczenie w zarządzaniu mediami społecznościowymi minimum 2 lata
- Dobra komunikacja w mowie i piśmie, tzw. lekkie pióro
- Umiejętność obsługi programów graficznych
- Umiejętność kręcenia prostych video
- Kreatywność i zdolność do tworzenia angażujących treści
- Inicjatywa w działaniu oraz motywacja do osiągania sukcesów
Oferujemy
- Umowę o pracę
- Pracę w otwartej atmosferze – doceniamy proaktywność, kreatywność i Twoje własne pomysły
- Współpraca stacjonarna, po wdrożeniu możliwość pracy 1 dzień w tygodniu zdalnie
- Możliwość rozwoju zawodowego
Zobacz podobne oferty
-
Dział Komunikacji Jeśli jesteś osobą komunikatywną, chcesz realizować ciekawe projekty kulturalne, lubisz pracować z ludźmi i nie boisz się wyzwań, to nasza oferta jest właśnie dla...
-
Twój zakres obowiązków Kompleksowe i strategiczne prowadzenie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej GRUPA KDM Zarządzanie profilami społecznościowymi (LinkedIn, Facebook) – planowanie,...
-
nadzorowanie, optymalizowanie i moderowanie treściw mediach społecznościowych, komunikowanie się poprzez media społecznościowe, wchodzenie w interakcje z użytkownikami mediów...
