Specjalista / Starszy specjalista w Departamencie Internacjonalizacji Przedsiębiorstw
PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Wykonywanie zadań związanych z procesem kontraktowania w szczególności:
- udział w pracach nad przygotowaniem i aktualizacją aktów prawnych, dokumentów programowych oraz wewnętrznych regulacji PARP;
- udział w procesie naboru i oceny wniosków o dofinansowanie projektów lub wniosków o objęcie przedsięwzięcia wsparciem;
- udział w procesie zawierania umów o dofinansowanie projektów lub umów o objęcie przedsięwzięcia wsparciem oraz badania statusu MŚP wnioskodawców, trudnej sytuacji i limitów pomocy;
- rozpatrywanie środków odwoławczych dotyczących wniosków o dofinansowanie;
- przygotowywanie danych i informacji do planów, sprawozdań, raportów i analiz;
- wprowadzanie danych do systemów informatycznych;
- przygotowywanie danych, dokumentów i informacji do jednostek zewnętrznych.
- wykształcenie minimum średnie (dla stanowiska Specjalisty)
- wykształcenie minimum w trakcie studiów dla stanowiska Starszy specjalista;
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy biurowej,
- znajomość narzędzi biurowych MS Office Office (ze szczególnym uwzględnieniem programów Word i Excel),
- wiedza w zakresie wdrażania/rozliczania programów operacyjnych w ramach funduszy strukturalnych,
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
- umiejętność współpracy w grupie,
- komunikatywność,
- umiejętność analitycznego myślenia.
- wykształcenie wyższe (magisterskie) preferowany profil: ekonomiczny, prawny, administracyjny.;
- doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania programów pomocowych,
- znajomość zagadnień merytorycznych:
- podstawowych zagadnień w zakresie prawa gospodarczego, finansów publicznych,
- uregulowań prawnych w zakresie finansów i rachunkowości.
- obsługa systemów eDOK, SL.
- umowę o pracę;
- premię regulaminową;
- prywatną opiekę medyczną;
- grupowe ubezpieczenie na życie;
- szkolenia;
- atrakcyjną lokalizację;
- wydarzenia integracyjne;
- programy socjalne.
Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.
Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych.
Zobacz podobne oferty
-
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka...
-
Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami...
-
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań: krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe zagrożenie korupcją częste reprezentowanie urzędu na...