Specjalista
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
1. krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Praca administracyjno-biurowa przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca obsługi również innych urządzeń biurowych. Długotrwałe skupianie wzroku na tej samej płaszczyźnie. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym. Bariery architektoniczne: możliwość ograniczonego poruszania się po budynku – obecność wind, brak podjazdów, drzwi z samozamykaczami.
W związku z wyjazdami służbowymi, otoczenie i warunki pracy mogą być różne.
Zakres zadań
- Opracowuje projekt planów finansowych dla wydatków krajowych w zakresie Biura, placówek zagranicznych na podstawie danych przekazanych przez wydziały, referaty i samodzielne stanowiska oraz wniosków placówek zagranicznych.
- Uczestniczy w procesie przygotowania i przekazania do właściwych komórek projektu budżetu państwa, planu finansowego dla wydatków krajowych Biura, placówek zagranicznych oraz korekty planu finansowego w obszarze budżetu w układzie klasycznym oraz zadaniowym.
- Opracowuje wnioski w sprawie podziału budżetu na cele określone w rocznych planach pracy Biura oraz Roczny Plan Zadań i sprawozdanie z jego realizacji w współpracy z pracownikami Biura.
- Analizuje i nadzoruje realizację budżetu placówek zagranicznych i wydatków krajowych w zakresie zadań Biura w obszarze wydatków majątkowych i bieżących oraz okresowo informuje przełożonego w sprawach związanych z zaawansowaniem wykonania budżetu Biura.
- Proceduje uruchamianie środków z dochodów placówek, przeznaczonych na finansowanie zadań związanych z realizacją gospodarki nieruchomościami za granicą będącymi w zarządzie Ministra Spraw Zagranicznych.
- Koordynuje rozliczanie, nadzoruje placówki zagraniczne, wydatki i zadania krajowe w zakresie realizacji budżetu w ramach posiadanych środków finansowych.
- Opracowuje i przygotowuje dane, pisma, korespondencję dla organów kontrolnych wewnętrznych i zewnętrznych w zakresie pełnionych obowiązków.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie planowania i nadzoru nad realizacją budżetu
- Poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
- Znajomość ustaw: o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych wraz z aktami wykonawczymi, o rachunkowości wraz z aktami wykonawczymi, Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi.
- Wiedza w zakresie budżetu zadaniowego.
- Umiejętność: współpracy, argumentowania, analitycznego myślenia.
- Zorientowanie na osiąganie celów, samodzielność i inicjatywa, odporność na stres.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Zobacz podobne oferty
-
Procesowanie dokumentów zakupu w systemie do obiegu dokumentów Wystawianie faktur sprzedaży Weryfikacja fiskalizacji w systemie sprzedaży Prowadzenie rozliczeń należności i zobowiązań...
-
Prowadzenie dokumentacji księgowej, Praca z programami księgowymi oraz MS Excel, Sporządzanie deklaracji podatkowych i rozliczeń, Współpraca z innymi działami firmy. Wykształcenie średnie...
-
Prowadzenie pełnej księgowości Rodzinnych Ogrodów Działkowych Dekretowanie i księgowanie dokumentów oraz uzgadnianie kont rozrachunkowych Ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji...
