Specjalista
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca przy komputerze.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- budynek urzędu niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak podjazdów.
Zakres zadań
- Udziela wyjaśnień i konsultacji z zakresu posługiwania się systemem EZD, prawidłowego wykonywania czynności kancelaryjnych dla spraw prowadzonych w systemie EZD, szczególnie w zakresie zakładania spraw, kompletowania akt spraw oraz zawartości i nazywania dokumentów w ramach koszulek/spraw w systemie EZD od momentu wpływu do czasu archiwizacji
- Bierze udział w opracowywaniu programu szkoleń z prowadzenia spraw w systemie EZD oraz przeprowadza szkolenia, instruktaże, warsztaty, spotkania informacyjne dla użytkowników w tym zakresie
- Bierze udział w opracowywaniu i opiniowaniu projektów procedur i regulacji wewnętrznych oraz materiałów informacyjnych w zakresie prowadzenia i archiwizacji spraw w systemie EZD
- Opracowuje i generuje sprawozdania i informacje dotyczące systemu EZD
- Bierze udział w obsłudze dokumentacji nieelektronicznej zgromadzonej w składach chronologicznych oraz informatycznych nośników danych gromadzonymi w składach elektronicznych nośników danych (w siedzibie w Warszawie oraz w placówkach zamiejscowych)
- Współpracuje z komórką odpowiadającą za administrowanie techniczne systemem klasy EZD
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego przy wykorzystaniu informatycznego systemu klasy EZD (Elektroniczne
Zarządzanie Dokumentacją) lub w zakresie wsparcia użytkowników lub/i zarządzania systemem klasy EZD
- Praktyczna znajomość systemów klasy Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD)
- Umiejętność tworzenia procedur i dokumentacji
- Umiejętność posługiwania się pakietem Microsoft Office
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy
- Sumienność i odpowiedzialność
- Umiejętność pracy pod presją zadań i czasu
- Umiejętność współpracy i łatwość nawiązywania relacji ze współpracownikami
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość zasad obiegu dokumentacji w jednostkach administracji publicznej
Zobacz podobne oferty
-
Twój zakres obowiązków konfiguracja aplikacji obiegów dokumentów pomiędzy powiązanymi systemami informatycznymi uruchamianie i weryfikacja stworzonych rozwiązań, rozwój i projektowanie...
-
Zadania: Utrzymanie i administrowanie systemami z rodziny LINUX (Redhat, Debian, Rocky Linux, Oracle Linux). Utrzymanie i administrowanie platformami wirtualizacyjnymi i platformą konteneryzacji...
-
Twoje zadania: Kompleksowe przygotowanie i nadzór nad wdrożeniami systemów kolejkowych. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania. Szkolenia użytkowników i wsparcie techniczne po...
