Specjalista/specjalistka ds. kancelaryjno-archiwalnych
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wykształcenie wyższe (w tym licencjat). Wykształcenie potwierdzające kwalifikacje w zakresie organizacji i prowadzenia archiwum lub ukończony kurs Kancelaryjno-Archiwalny min. I stopnia, praktyczna znajomość przepisów Ustawy o Narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych lub aktów prawnych dotyczących administracji. Minimum 1 rok doświadczenia w obszarze merytorycznym, w tym doświadczenie na stanowisku archiwisty. Znajomość pakietów biurowych MS Office. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Mile widziane prawo jazdy kat.B.
Raszyn
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 8 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Zobacz podobne oferty
-
Zadania: Prowadzenie archiwum zakładowego Straży Miejskiej m. st. Warszawy, w tym: przyjmowanie do archiwum zakładowego dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych i samodzielnych...
-
Realizacja zadań z zakresu porządkowania i ewidencjonowania dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz umowami z klientami. Tworzenie oraz aktualizacja elektronicznych spisów...
-
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa, Stres Praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, Praca na wysokości do 1-3 metrów, Praca fizyczna lekka...
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
