Sprzedawca działu mięsno-wędliniarskiego
Sieć polskich sklepów spożywczych TOPAZ działająca od ponad 30 lat, wypracowała wysoki standard placówek handlowych, atrakcyjną ofertę i silną pozycję na regionalnym rynku. TOPAZ to obecnie ponad sto trzydzieści placówek (sklepów własnych i franczyzowych) w czterech województwach wschodniej, a także centralnej Polski. Nasza marka stale się rozwija i chociaż najważniejszym trzonem działalności TOPAZ są sklepy spożywcze, rozwijamy również własne stacje benzynowe, punkty gastronomiczne TOP DRIVE, browar restauracyjny BROFAKTURA, galerie handlowe, inwestycje deweloperskie. Dysponujemy również Zakładem Rozbioru Drobiu oraz ciastkarnią NATALIA I SZYMON.
Misją naszej firmy jest zapewnienie wygody codziennych zakupów z myślą o naszych Klientach i Ich potrzebach.
Aktualnie do swojego sklepu TOPAZ w Tłuszczu, ul. Przemysłowa 7 - poszukujemy pracowników na stanowisko - SPRZEDAWCA DZIAŁU MIĘSNO-WĘDLINIARSKIEGO
- zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy,
- dbałość właściwą ekspozycję towarów - mięso, wędliny, sery itp.,
- aktywna sprzedaż produktów,
- monitorowanie terminów przydatności do spożycia,
- dbałość o porządek i czystość na stanowisku pracy.
- Umiejętność komunikacji i budowania relacji z klientami,
- Efektywna współpraca zespołowa,
- Dyspozycyjność i zaangażowanie,
- Aktualne badania sanitarne lub gotowość do ich zrobienia.
- umowę o pracę i wynagrodzenie zawsze na czas,
- talony na święta,
- opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin,
- ubezpieczenie na życie,
- możliwość rozwoju zawodowego
Zobacz podobne oferty
-
Dostarczanie wyjątkowej obsługi klienta i budowanie trwałych relacji. Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży. Dbałość o jakość prezentacji produktów w salonie. Zarządzanie indywidualnymi...
-
Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i...
-
Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i...
