Sprzedawca działu mięsno-wędliniarskiego
Sieć polskich sklepów spożywczych TOPAZ działająca od ponad 30 lat, wypracowała wysoki standard placówek handlowych, atrakcyjną ofertę i silną pozycję na regionalnym rynku. TOPAZ to obecnie ponad sto trzydzieści placówek (sklepów własnych i franczyzowych) w czterech województwach wschodniej, a także centralnej Polski. Nasza marka stale się rozwija i chociaż najważniejszym trzonem działalności TOPAZ są sklepy spożywcze, rozwijamy również własne stacje benzynowe, punkty gastronomiczne TOP DRIVE, browar restauracyjny BROFAKTURA, galerie handlowe, inwestycje deweloperskie. Dysponujemy również Zakładem Rozbioru Drobiu oraz ciastkarnią NATALIA I SZYMON.
Misją naszej firmy jest zapewnienie wygody codziennych zakupów z myślą o naszych Klientach i Ich potrzebach.
- zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy
- dbałość o właściwą ekspozycję towarów na dziale świeżym - mięso, wędliny, sery itp. i monitorowanie terminów przydatności do spożycia
- aktywna sprzedaż produktów
- dbałość o porządek i czystość na stanowisku pracy
- komunikatywności oraz umiejętności budowania pozytywnych relacji z Klientami
- umiejętności skutecznej współpracy w zespole
- dyspozycyjności i zaangażowania w rzetelne realizowanie przydzielonych zadań
- aktualnych badań do celów sanitarno-epidemiologicznych (lub gotowości do ich sprawnego uzupełnienia)
- umowę o pracę
- talony na święta
- możliwość rozwoju zawodowego i awansu
- prywatną opiekę medyczną dla Pracowników i ich rodzin
- ubezpieczenie na życie
Zobacz podobne oferty
-
Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i...
-
aktywna sprzedaż produktów chińskich przez telefon ( baza klientów w języku wietnamskim) , telefoniczne dostarczanie informacji o produktach firmy, obsługa poczty firmowej w języku chińskim,...
-
Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i...
