Starszy referent
Komenda Miejska Policji w Płocku
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Płock
Ogłoszenie o naborze Nr 153880
Warunki pracy
- Praca administracyjno - biurowa, jednozmianowa
- Współpraca z pracownikami KMP/KP/PP
- Stanowisko wyposażone w monitor ekranowy
- Oświatlenie naturalne i sztuczne
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
- Wymuszona pozycja ciała
- Stanowisko usytuowane jest w budynku ,,A" Komendy Miejskiej Policji w Płocku, na pierwszym piętrze, który jest częściowo dostosowany do osób z niepełnosprawnościami. W pokojach kilkuosobowych, wyposażonych w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Praca wymaga przemieszczania się wewnatrz budynku pomiędzy pokojami i piętrami.
- W budynku znajduje się winda /bez informacji głosowej/, pomieszczenie samitarne przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
Zakres zadań
- Zapewnia obsługę Systemu Elektronicznej Sprawozdawczości Policji /SESPol/ dot. służby patrolowo - interwencyjnej.
- Zapewnia obsługę Systemu Wspomagania Dowodzenia /SWD/ dot. służby patrolowo - interwencyjnej.
- Zastępuje sekretarkę Wydziału Patrolowo - Interwencyjnego w pracy administracyjno - biurowej.
- Opracowuje informacje dot. efektywności służby Funkcjonariuszy Wydziału Patrolowo - Interwencyjnego na podstawie wypełnionych formularzy sprawozdawczych.
- Odbiera z sekretariatu WPI dokumentację dot. SESPol oraz SWD.
- Sprawdza dokumentację pod względem formalnym i merytorycznym przed przekazaniem jej Naczelnikowi Wydziału do ostatecznej akceptacji.
- Pomaga w archiwizacji dokumentów wytworzonych w Wydziale Patrolowo - Interwencyjnym poprzez sporządzanie spisów archiwalnych oraz przygotowywanie ,,OZ- tów".
- Przygotowuje materiały ,,BC i je brakuje.
- Obsługuje moduł kadrowy ,,SWOP" w zakresie nadanych uprawnień.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego praca biurowa
- Poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do dokumentów o klauzuli min. ,,poufne" lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenia lustracyjne, jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Umiejętność obsługi komputera
- Umiejętność organizacji pracy własnej
- Samodzielność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych
Zobacz podobne oferty
-
Praca przy komputerze Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie Uprawnienia: znajomość obsługi pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD Uprawnienia: biegła obsługa komputera z...
-
Obsługa urządzeń biurowych, tworzenie teczek akt osobowych, sporządzanie chronologicznego wykazu akt, ekspedycja korespondencji. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)...
Dodano: wczoraj
Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Warunki pracy Miejsce pracy znajduje się na pierwszym piętrze w budynku z windą umożliwiającą wjazd osobom z niepełnosprawnością ruchową. W pozostałych pomieszczeniach oraz ciągach...
© 2020
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
