Starszy specjalista
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 156097
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Recepcja główna, punkt podawczy korespondencji, punkt obsługi interesantów, sale do spotkań z interesantami znajdują się w głównej siedzibie MRPiPS przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 w Warszawie. Kancelaria Główna MRPiPS znajduje się w budynku przy ul. Brackiej 4 w Warszawie. Miejsca parkingowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się w okolicy każdej nieruchomości użytkowanej przez MRPiPS. Prawo wstępu z psem asystującym możliwe jest na teren każdej z nieruchomości użytkowanej przez MRPiPS. Woda z miską do dyspozycji na recepcji budynków przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 oraz ul. Żurawiej 4a. Obiekt przy ul. Żurawiej 4A składa się z dwóch budynków: D i E i jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Wejście do budynku D jest na poziomie chodnika, na parterze, pierwszy i piątym piętrze znajdują się łazienki dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Na parterze znajduje się również ogólnodostępna "komfortka", czyli specjalnie przystosowane pomieszczenie pielęgnacyjne dla osób z niepełnosprawnościami. Budynek D jest wyposażony w dwie windy. W budynku E, z uwagi na jego konstrukcję, utrudnione jest poruszanie się osób z niepełnosprawnościami. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy budynkami D i E, wynikająca z różnicy poziomów, należy pokonać kilkustopniowe biegi schodowe. Nad wejściami do budynku oraz w pobliżu wind znajdują się znaczniki informacyjno- nawigacyjne TOTUPOINT ®.
Zakres zadań
- Wykonuje zadania związane z opracowaniem, opiniowaniem, realizacją i monitorowaniem projektów pilotażowych, finansowanych z Funduszu Pracy oraz współpracuje przy opracowywaniu dokumentów, wyborze wykonawców, realizacji i monitorowaniu projektów/programów finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, w tym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Społecznego +.
- Opracowuje wytyczne i udziela wyjaśnień dotyczących stosowania przepisów ustawy, w zakresie łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej, na potrzeby organów i instytucji zewnętrznych, w ramach tematyki wydziału lub we współpracy z właściwymi komórkami merytorycznymi.
- Opracowuje oraz opiniuje rozwiązania systemowe w zakresie łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej, w tym przygotowuje założenia i projekty aktów prawnych, opiniuje rozwiązania prawne związane z tematyką wydziału, realizowane we współpracy z Publicznymi Służbami Zatrudnienia lub innymi podmiotami oraz współpracuje w procesie legislacyjnym przy projektach takich jak: „Program za Życiem, Krajowy Program Reform.
- Przygotowuje, opracowuje i redaguje materiały informacyjne, tezy oraz prezentacje w zakresie tematyki Wydziału na potrzeby kierownictwa Departamentu, przygotowuje dokumentację i udziela odpowiedzi: na interpelacje i zapytania poselskie, pytania dziennikarzy, zapytania obywateli, przedsiębiorców oraz w związku z audytami wewnętrznymi oraz kontrolami przeprowadzanymi przez Najwyższą Izbę Kontroli w zakresie m.in. sytuacji na rynku pracy, aktywizacji zawodowej, wsparcia udzielanego przedsiębiorcom.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub w obszarze rynku pracy
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B1)
- znajomość ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia,
- znajomość problematyki rynku pracy w Polsce, w tym wiedza dotycząca funkcjonowania publicznych służb zatrudnienia,
- umiejętność współpracy
- umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- rzetelność
- komunikatywność
- umiejętność obsługi komputera: MS Office
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Zobacz podobne oferty
Dodano: wczoraj
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Raszynie
Lokalizacja: mazowieckie / Raszyn
-
1) udzielanie informacji dotyczących świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie, ewidencjonowanie i rozpatrywanie...
Dodano: wczoraj
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka...
-
Warunki pracy stanowisko pracy zlokalizowane jest na parterze budynku — brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo. możliwość dopasowania stanowiska pracy do...
© 2020
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
