Technik Wsparcia IT
QMS sp. z o.o. jest liderem rynku w dziedzinie wdrażania rozwiązań IT wspierających obsługę klienta (m.in. systemów do zarządzania ruchem klientów i systemów rezerwacyjnych). Nasza firma działa już ponad 10 lat i wdrożyliśmy w tym czasie z sukcesem kilkaset projektów w różnych branżach.
Jeśli jesteś gotów na nowe wyzwania i chcesz pracować w przyjaznym środowisku to jest to oferta właśnie dla Ciebie!
Jeśli jesteś gotów na nowe wyzwania i chcesz pracować w przyjaznym środowisku to jest to oferta właśnie dla Ciebie!
Technik Wsparcia IT
Miejsce pracy: Warszawa, Białołęka
Co będziesz robić?
- Pomagać klientom instytucjonalnym w rozwiązywaniu problemów IT
- Diagnozować i usuwać awarie sprzętowe, sieciowe i programowe
- Przekazywać rozwiązania w jasny i profesjonalny sposób
- Prowadzić dokumentację zgłoszeń w systemie CRM
- Współpracować z zespołem wdrożeniowym
Co jest dla nas ważne?
- Min. 6 miesięcy doświadczenia w IT
- Znajomość podstaw konfiguracji systemów operacyjnych
- Podstawowa wiedza o sieciach LAN/WAN i Wi-Fi
- Znajomość baz SQL na poziomie podstawowym
- Prawo jazdy kat. B
- Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
Dlaczego warto?
- Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie
- Premie za zaangażowanie
- Szkolenia i możliwości rozwoju
- Prywatna opieka medyczna
- Przyjazna atmosfera w profesjonalnym zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Dodano: 2025-05-30
QMS Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Białołęka
-
Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń technicznych od klientów instytucjonalnych Diagnoza i rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych i programowych Wsparcie merytoryczne w zakresie systemów...
Dodano: 2025-05-28
QMS Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Białołęka
-
Opis stanowiska Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni) Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych...
Dodano: 2025-05-28
Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Opis stanowiska: Obsługa ServiceDesk : Wsparcie użytkowników systemów IT, obsługa zgłaszanych zadań, diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników, udzielanie szkoleń...
© 2020
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
