Zastępca Koordynatora Zespołu Pielęgniarskiego
Szukamy osoby, która wesprze Koordynatora Zespołu Pielęgniarek i Położnych w codziennych obowiązkach. Jeśli masz doświadczenie i lubisz dynamiczne środowisko pracy, to oferta właśnie dla Ciebie!
- planowanie grafików czasu pracy zespołu: Pielęgniarek i Położnych,
- nadzór nad stanem leków w Centrum oraz gospodarką szczepień,
- praca w Punkcie Pobrań i gabinecie zabiegowym,
- wsparcie Koordynatora w realizacji obowiązków managerskich.
- posiada wykształcenie kierunkowe – Pielęgniarstwo,
- jakość obsługi Pacjenta i realizacja procedur są wyznacznikiem jego pracy,
- posługuje się programami Excel, Word i Outlook,
- jest nastawiony na realizacje celów.
- stabilną formę współpracy w oparciu o umowę o pracę,
- zespół zaangażowanych i wspierających się osób,
- wsparcie podczas wdrożenia,
- niedziele i święta są zawsze wolne od pracy,
- zatrudnienie w elastycznych godzinach pracy (nasze Centra są otwarte między 7:00 a 20:00 od poniedziałku do piątku i niektóre soboty),
- dofinansowanie kursów specjalistycznych,
- nagrody w programie płatnych poleceń wewnętrznych,
- wsparcie na każdym etapie #naszej współpracy,
- Twoje dobre samopoczucie i przyjazną atmosferę.
- program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji już od 1. dnia pracy,
- nauka języka angielskiego (dofinansowanie kursów),
- możliwość uczestniczenia w szkoleniach managerskich podnoszących Twoje kwalifikacje.
Zobacz podobne oferty
-
Proponujemy pracę w ramach opieki ambulatoryjnej w Centrum Medycznym LUX MED, które znajduje się na terenie centrum handlowego Wola Park. Powiększamy nasz zespół i być może brakuje nam...
-
Praca w specjalistycznym Ośrodku Diagnostycznym Centrum Medycznego MAVIT w Warszawie, przy ul. Migdałowej 4 (Ursynów). Twoją rolą będzie: praca w poradni okulistycznej; przygotowywanie do...
-
Praca w Centrum Opieki i Rehabilitacji należącym do Grupy LUX MED, znajdującym się przy ul. Szymanów 5 w Szymanowie. Placówka oferuje rehabilitację leczniczą oraz całodobową opiekę nad...
