Specjalista ds. Reklamacji
CEVA Logistics oferuje globalne rozwiązania w łańcuchu logistycznym łączące ludzi, produkty i usługodawców na całym świecie. Z siedzibą w 170 krajach zatrudniamy w ponad 1300 lokalizacjach ok. 110 tys. pracowników - pomaga nam to w osiągnięciu celu, który sobie założyliśmy: chcemy znaleźć się w pierwszej piątce globalnych dostawców logistyki kontraktowej.
Wierzymy, że nasi pracownicy są kluczem do sukcesu. Naszym celem jest motywowanie i wzmacnianie wielostronnego międzynarodowego zespołu, aby wspólnie tworzyć wartość dla klientów poprzez stosowane przez nas rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, lotniczej, oceanicznej, lądowej, kolejowej oraz logistyki pojazdów gotowych. Dlatego też CEVA Logistics oferuje dynamiczne i wyjątkowe środowisko pracy sprzyjające rozwojowi osobistemu, innowacjom i ciągłemu doskonaleniu swoich umiejętności.
DARE TO GROW! Stań się częścią zespołu CEVA Logistics, w którym docenia się wyobraźnię, odwagę oraz chęć dawania dobrego przykładu. Jesteśmy teamem, który dąży do doskonałości we wszystkich dziedzinach. Dołącz do naszej podróży i kształtuj z nami przyszłość logistyki globalnej. Przeżyjmy razem moment, w którym zostaniemy światowymi liderami w dziedzinie logistyki. Wciąż się rozwijamy - jesteś gotowa/-y rozwijać się razem z nami?
Wierzymy, że nasi pracownicy są kluczem do sukcesu. Naszym celem jest motywowanie i wzmacnianie wielostronnego międzynarodowego zespołu, aby wspólnie tworzyć wartość dla klientów poprzez stosowane przez nas rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, lotniczej, oceanicznej, lądowej, kolejowej oraz logistyki pojazdów gotowych. Dlatego też CEVA Logistics oferuje dynamiczne i wyjątkowe środowisko pracy sprzyjające rozwojowi osobistemu, innowacjom i ciągłemu doskonaleniu swoich umiejętności.
DARE TO GROW! Stań się częścią zespołu CEVA Logistics, w którym docenia się wyobraźnię, odwagę oraz chęć dawania dobrego przykładu. Jesteśmy teamem, który dąży do doskonałości we wszystkich dziedzinach. Dołącz do naszej podróży i kształtuj z nami przyszłość logistyki globalnej. Przeżyjmy razem moment, w którym zostaniemy światowymi liderami w dziedzinie logistyki. Wciąż się rozwijamy - jesteś gotowa/-y rozwijać się razem z nami?
Specjalista ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Natolin, k. Grodziska Mazowieckiego
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY
- Zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie
- Budowanie relacji z klientami
- Regularna komunikacja z klientem w zakresie rozpatrywanej reklamacji
- Monitorowanie wskaźników reklamacji oraz reagowanie na wszelkie odchylenia pomiędzy przyjętymi założeniami, a rzeczywistym wykonaniem
- Monitorowanie zgodności poziomu jakości realizowanej usługi z warunkami umowy/oferty dla klienta
- Przygotowywanie raportów, analiz, zestawień, wskaźników jakościowych
- Przedstawianie klientowi raportów, omawianie jakości współpracy
- Współpraca z działami operacyjnymi w kraju i zagranicą
- Analiza anomalii/nieprawidłowości oraz aktywny udział w poszukiwaniu i wdrażaniu działań korygujących
- Poszukiwanie i proponowanie rozwiązań pojawiających się problemów operacyjnych wpływających na jakość dostaw
- Obsługa reklamacji w przewozach krajowych i zagranicznych:
- Przyjęcie reklamacji zgłaszanych przez klientów oraz oddziały zagraniczne CEVA
- Prowadzenie rejestru reklamacji w aplikacji do zarządzania reklamacjami
- Kompletowanie dokumentacji dotyczącej reklamacji
- Prowadzenie wyjaśnień dotyczących powstania szkody
- Weryfikowanie zasadności reklamacji przy udziale i wsparciu działów operacyjnych i działu prawnego (dokumentacja transportowa, dodatkowe informacje)
- Kontakt z klientem w zakresie obsługi reklamacji
- Kontakt z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacji (m.in. Przewoźnicy, Towarzystwo Ubezpieczeniowe, Broker, Likwidator szkód, Rzeczoznawca)
- Zapewnienie stałego przepływu informacji między CEVA a klientem oraz oddziałem na temat statusu rozpatrywanej reklamacji
- Prowadzenie rozliczeń za reklamacje z klientami oraz dostawcami
OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATÓW
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min. 2 lata)
- Dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
- Znajomość przepisów prawa transportowego (krajowego i międzynarodowego - CMR)
- Komunikatywność, operatywność i samodzielność w działaniu
- Umiejętność pracy w warunkach stresu oraz pod presją czasu
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność współpracy w zespole
- Systematyczność, dokładność
- Zdolności analityczne
- Umiejętność rozwijania logicznego i konstruktywnego myślenia w celu rozwiązania problemu identyfikując jego źródło
- Mile widziane doświadczenie w branży logistycznej
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel)
OFERUJEMY
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pierwsza umowa na czas określony, kolejna na czas nieokreślony)
- Ciekawą i zróżnicowaną pracę w dynamicznej firmie będącej liderem na europejskim rynku logistyki dla przemysłu i motoryzacji
- Współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze spedycji oraz merytoryczne wsparcie
- Przyjazną atmosferę w pracy
TWOJA ROLA
Profesjonalna obsługa reklamacji w transporcie drogowym klientów CEVA Polska, budowanie relacji z klientami, działania nakierowane na poprawę jakości usług.
Jako organizacja globalna oraz część grupy CMA CGM, różnorodność ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu; tylko odzwierciedlając kulturę, języki i lokalną wiedzę o naszych klientach, możemy odnieść sukces. Zatrudniając ludzi z różnym doświadczeniem i umiejętnościami, poszerzamy wiedzę oraz zwiększamy naszą kreatywność i innowacyjność.
Uwaga: Procesy rekrutacyjne w CEVA Logistics obejmują komunikację z kandydatami za pośrednictwem oficjalnych mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn lub za pośrednictwem adresu e-mail firmy o następującym schemacie: imię.nazwisko@cevalogistics.com. Zalecamy, nie odpowiadać na propozycje biznesowe i/lub oferty pracy pochodzące od niezaufanych nadawców.
Uwaga: Procesy rekrutacyjne w CEVA Logistics obejmują komunikację z kandydatami za pośrednictwem oficjalnych mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn lub za pośrednictwem adresu e-mail firmy o następującym schemacie: imię.nazwisko@cevalogistics.com. Zalecamy, nie odpowiadać na propozycje biznesowe i/lub oferty pracy pochodzące od niezaufanych nadawców.
Zobacz podobne oferty
-
Oferujemy: wdrożenie pod nadzorem doświadczonych pracowników wynagrodzenie stałe oraz premię miesięczną prywatną opiekę medyczną Medicover kartę Multisport ubezpieczenie grupowe PZU...
Dodano: 2024-04-25
Selgros Cash&Carry
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Wawer
-
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz...
Dodano: 2024-04-23
Medicover sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
-
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów. Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych...
© 2020 PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone