Pracownik ds. reklamacji
Pracownik ds. reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Targowa 73
Jednostka organizacyjna: Biuro Wsparcia Klientów
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (zastępstwo); cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku
Twoje zadania:
- przestrzeganie przepisów prawa i standardów Spółki dotyczących postępowań reklamacyjnych,
- przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji,
- rozpatrywanie i przeprowadzanie reklamacji dotyczących usług pocztowych i logistycznych,
- wydawanie decyzji reklamacyjnych,
- rejestrowanie i rozpatrywanie spraw kar umownych dla Spółki dotyczących świadczenia usług pocztowych i niepocztowych,
- współpraca z innymi jednostkami Spółki w zakresie wyjaśnień do spraw reklamacyjnych.
Dołącz do nas, jeśli:
- masz minimum średnie wykształcenie,
- w codziennej pracy wykorzystujesz Excela,
- potrafisz analizować dane i przedstawiać wnioski,
- pracujesz efektywnie pod presją czasu,
- jesteś nastawiony na współpracę i pracę w zespole,
- chcesz się uczyć i rozwijać zawodowo,
- dobrze organizujesz swoją pracę.
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
U nas zyskasz:
- wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy za pracę w Poczcie Polskiej,
- możliwość zakupu karty Multisport na korzystnych warunkach,
- kartę rabatową Biznestank i zniżki u partnerów biznesowych,
- możliwość dołączenia do pocztowych grup sportowych.
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
Zobacz podobne oferty
-
Oferujemy: wdrożenie pod nadzorem doświadczonych pracowników wynagrodzenie stałe oraz premię miesięczną prywatną opiekę medyczną Medicover kartę Multisport ubezpieczenie grupowe PZU...
Dodano: 2024-04-25
Selgros Cash&Carry
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Wawer
-
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz...
Dodano: 2024-04-23
GEFCO Polska
Lokalizacja: mazowieckie / Natolin, k. Grodziska Mazowieckiego
-
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie Budowanie relacji z klientami Regularna komunikacja z klientem w zakresie rozpatrywanej reklamacji Monitorowanie...
© 2020 PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone